onsdag 1 april 2009

Låt hjärtat vara med!

Jag fick ett hjärta, av min hjärtans lillasyster. En vän hjälpte mig att få det på kedja och mitt halsband blev klart. Ett hjärtans kärt halsband!

Låt ditt hjärta vara med i ord, tanke och handling! Glöm inte att allt som du tänker får du, allt du önskar får du, bara du aktar dig för att fokusera på det du saknar....för då får du bara mer av det. Glädjens tankar kan du välja att tänka! En glädjens handling kommer tiofalt tillbaka till dig och ett vänligt ord sagt utan baktanke kommer också tillbaka till dig. Om du är uppmärksam kommer allt precis när du behöver det!

Imorse kändes det lite motigt, men när jag kollade på
Lantlif-Anettes blogg, ett litet aprilskämt med länk till en kul bildlekssida så blev min dag genast rolig. Kan vara en liten, liten som grej som gör din dag!

3 kommentarer:

Kisa Lottas Positiv sa...

Hej! Vad fint du skriver, jag blir jätteglad när jag läser dina kloka tankar!

Maria sa...

Vad fint smycket blev och alla dina tankar och ord är så fina och sanna.

Jag beundrar dig också så mycket för alla dina otroligt vackra och berörande bilder. Du är så duktig på att hitta bra motiv i sånt som kanske egentligen "bara är något helt vanligt", men som i dina händer och med hjälp av kameran blir så otroligt vackert.

Kram hjärtans storasyster!

Tina sa...

Hej!! Jag ville börja med att tacka dig för din värmande kommentar på min blogg! Jag värdesätter den sååå mycket!! Jag mår mycket bättre idag..värken är den samme MEN mitt positiva tänkande är ok igen! Vilken jätte fin sida du har. Kommer att lägga upp den på MIN & följa dig!!
Många tack!!
Kram Tina
www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com