söndag 7 februari 2010

...änglarna dansar in.....utlottning






...proudly present......


i samarbete med den helt underbara Trådspira Kristina Lindbohm är det nu en utlottning på min blogg.

Trådspira lottar ut 3 st dansande änglar på stativ (värde 275 kr/st) och 2 st hängande änglar, något mindre (värde 189 kr) på min blogg. Bakom Trådspira finns en underbart varm tjej, som har en otrolig skaparkraft i sitt sinne och sina händer. Jag vann en skapelse i våras .....och när jag pratade med Kristina Lindbohm kändes det som om vi var på samma våglängd. Tjejen i egen hög person på Formex i augusti.

Vill du vara med i vår utlottning?

Gör så här!
  1. Gå in på Trådspiras hemsida (http://www.tradspira.se/)


  2. Kolla vilken av alla hennes skapelser du tycker bäst om (svårt att välja kan jag lova)


  3. Skriv en kommentar här hos mig, vilken du tyckte bäst om


  4. Detta ger dig en lott....


  5. Vill du ha två lotter...gäller de gamla vanliga reglerna....du länkar till min blogg

Du har chans att ta lotter ända till 21 mars (Jungfru Marie Bebådelsedag, eller våffeldagen som den ibland kallas också). Excels slumpgenerator drar alla vinnare.


Många kramar och ett stort lycka till!!!!!!!!!!!!!!
/Lotta

87 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen!
Å, va rätt du hade.. Gud så svårt att välja.. men jag valde Säg det med ord.. vitt hjärtan med texten CARPE DIEM
Jag länkar dig oxå vännen =)
Kram Tina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka fina saker hon har, jag gillar ju änglar, och en ängel på pinne var väldigt fint. Tycker om hennes Carpe diem-hjärtan också. Jag har nog fyllt min kvot med tur hos dig, men gör en länk också såklart.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Så fina trädgårdsalster, man blir mållös! :o)
Mycket svårt att välja, men jag skulle välja en lök som vackraste dekorationen.
Jag är förstås gärna med på utlottingen och länkar.
Ha nu en riktigt fin vecka,
Lydia

Uttan sa...

Vilken fantastisk tävling!
klart Jag vill vara med!
Hon gör så fina saker och när Jag tittar på hennes konstverk tycker Jag alla är fina men det är klart att Jag faller för den stora ängeln på pinne....med hjärtan i kroppen.Så fin!

Jag har länkat hos mej.

Önskar dej en Underbar vecka!
Kram!

Birgitta sa...

Hej vännen! Vilka fina vinster du lottar ut. Det är klart att jag gärna vill vinna en ängel och jag länkar också .
Jag tycker jättemycket om änglarna, så jag väljer dem som favo.
Ha det gott.
Kramis Birgitta

Anonym sa...

Oj, vilken utlottning du har! Självklart vill jag ha chans att vinn en ängel!! Trådspiras alster har jag beundrat ända sen du vann trädgårdsprydnaden som hon gjort! Jättesvårt att välja ett av alla vackra trädgårdssmycken... men jag väljer:
Kroll Lilja... för dess utsökt enkla form.

Mångadskram till dig.
Eva-Mari

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Hejsan goa du!
Oh ja, kan du åka & titta på Brolle, så gör det...jag tycker han och de andra var kanonbra! :o)
Ja, lavendeln ska klippas...är den 'ung' så kan man klippa den 10-15 cm över marken, är den en gammal med knotiga ben (oj, lät lite som jag!) får man se hur den klippts innan...jag brukar göra det på våren.
Jag svävar fortfarande på rosa moln efter denna helgen...
Ha en riktigt härlig vecka,

kram lydia

Tina sa...

Hej vännen!!
Å, va kul att du vill vara med i min lilla tävling =) Jag har antecknat 2 lotter på dig nu =) Lycka till!!!

Ja, jag bara älskar de där änglarna..det va verkligen svårt att välja men det blev hjärtat tillslut =) håller tummarna att jag vinner =)) Hade varit så kul,, för jag vinner ALDRIG nått.. men jag har mer tur i kärlek..fniss... =)

Hoppas du mår bra!!
Kram Tina

Lenemora sa...

Hei, fin utlodning , men litt komplisert med den andre siden. Den brukte så lang tid på å laste ned bildene hele tiden...
Jeg liker veldig godt den engelen du har valgt ut i bildene i innlegget. Men likte også godt de hjertene hun hadde.

Håper på vinnerlykke!

Klem Lenemora

Huset vid ån sa...

Hej Goa Lotta! Hoppas att du haft en bra helg med dina nära o kära! Vilken härlig o inspirerande tävling du anordnat, självklart vill jag pröva lyckan hos dig! Jag tar en lott och väljer en ängel! Det var så många fina konstverk så det var svårt att välja! Tack för en fin tävling....Måndagskramar Therese

Mejrams! sa...

Visst har hon mycket fint Kristina Trådspira. Jag gillar ju hennes alster men hoppar tävlingen så har de övriga en större chans. Ha en riktigt skön kväll Lotta!/Kram Merja

IreneL sa...

Åhhh så mycket fint det fanns där...svårt att välja! Men jag väljer "Vallmo". Jag är gärna med i din utlottning av de vackra änglarna och sätter in en bildlänk i min blogg! Ha det bra nu! / Irene

Viola sa...

Så mkt rart det fanns där då..hjärtana med carpe diem föll mig i smaken, hoppas dagen din varit bra, här jobbas det för fullt med butiken...ännu har inte hantverkarna gett sig hem, kramen

Gunilla sa...

Jag vill ha allt, det finns en återförsäljare ser jag 4 mil ifrån där jag bor. Jag måste dit och titta.

Om jag har den fantastiska turen att vinna så skulle jag välja Tulpan.
Jag länkar med bild.

Hoppas att fru Fortuna ser på mig nu.:o)


Ha det gott
Kramen/Gunilla

Njut i din trädgård sa...

Vad roligt att du samarbetar med Kristina. Hon gör verkligen fina saker. Jag har ofta med mig hennes saker när jag besöker kunder i trädgårdar.

Kul tävling med bra priser!

annika sa...

Jo det var svårt att välja må jag säga.Men tror att det lutar mest mot den skira ängeln i grafit. Så många fina att välja mellan. Jag har redan lagt ut en bild och länkat till dig.
Ha en bra vecka efter denna vackra söndag.
Vi beställde barnvagn i lördags!
Kram annika

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Lotta.
Jag visste inte om denna tävling, ska fundera om jag vill vara med, jag vinner ju liksom aldrig, men det är ju fina saker.
Jag har skrivit pyttelitet om dig i mitt sista inlägg.
Ha en bra vecka.
Kram
Zara

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej där!
Ja, man skulle bli glad för vilken som men jag väljer nog ett Kärlekshjärta...
Länkar hit till dig!
Ha en bra vecka önskar jag dig
Carin

Kajsa sa...

Morgonljus Lotta!
Vilket fantastiskt arbete,denna Trådspira gör.
Så svårt att välja,Vallmo och Carpe Diem borde jag kanske valt.Men Lotta Morgonljus blev mitt slutliga val!
Har aldrig sett ngt liknade.Kanske tur att jag inte har trädgård;, men åh så vackert det skulle ha varit att smycka den med dessa ljuvliga konstverk!Men jag har ju min sköna balkong.

Carpe Diem Lotta och tack för den här upplevelsen.

Kram
Kajsa
Länkar med en bild på Morgonljus.Kan inte låta bli!Och en på din bild!

oumberligating sa...

Hej! Idag är det stora "raggardagen"! Ja, inte raggare som i bilburen ungdom utan jag är på jakt efter lite nya "bloggmänniskor" för att bredda mig lite! Bloggvänner skriver jag ännu inte, för det är ju inte alls säkert att vi gillar varanadra! (ler)
Jo, jag gillar ju din fina blogg så det är ju alltid en början!
Fast min blogg är nog lite "svårare" att gilla, kanske?
Ja, som sagt det här är en "fuling", jag ska faktiskt knåpa ihop en massa kommentarer för att se om det leder till något "nytt" idag och för framtiden!
Har bloggat i något år nu och tragiskt nog så börjar en del "lägga av nu", sorgligt och ledsamt, men förståligt, det "kostar på" att blogga, både tid och möda! Har haft några bloggpauser själv, men de har bara varit i några dagar! (ler)
Nej, nu ska jag inte plåga dig och ditt kommentarsfält med mer text!
Som sagt fin och trevlig blogg har du, men det vet du förstås redan!
Ha det så bra som det bara går!
Kram ifrån en som kallar sig för Oumberlige Peter, men anses kanske mest vara Omöjlig!

oumberligating sa...

Va bra då har jag lite tid på mig om jag vill delta i utlottningen! (ler)
Trevligt att min raggningsförsök i allfall gav ett resultat!
När man sedan har en blogg som jag så blir det inte så många "nya" som hakar på. Fast ifrån början så var detta en inredning och design blogg, men det spårade ut ganska tidigt! Gör mina försök att återkomma, det är väl därför jag idag "raggar" i inredningsvärlden!
Ja, lite faktiskt i "trädgårdlandsbloggarn" också!
Tråkigt bara att de inte är så många män/killar som bloggar! Fast några pärlor har jag förstås hittat!
Ha nu en fin och trevlig eftermiddag/kväll!
Kram ifrån Peter!

Rummet för välbefinnande sa...

Hej hej Lotta, nu har jag kikat runt bland alla dessa olika trådskapelser och jag tror faktiskt att jag tycker allra mest om hjärtat som det står kärlek på. Det var mycket fint att kika på.....
Sköt om dig och ha det fin-fint! Tack för feed-backen. Jag kommer att ha kvar båda bloggarna. Det blir ju lite olika forum. Behöver ju få utlopp för allt mitt skrivande vet du :) :)
Kram Mia

promenader på landet sa...

Hej Lotta! Åh vad mycket vackert det fanns på den sidan! Jag tycker det svarta hjärtat som det står kärlek på är finast! Ha det så bra och självklart vill jag vara med och tävla! Stor kram Maria

Britt sa...

Ja, här händer det en del för tillfället. Måste hinna skapa något att ha med på filippa- mässan, är inte det nåt för dig? Jag har lyckats locka med Mia, så vem vet...

Jag vill ju självklart vara med i din fina utlottning och det var inte lätt att välja. Jag tror jag gillar det stora hjärtat att ha i rabatten bäst, men det fans massor!

Jag länkar.

Ha det bra min vän.

Kramar och kärlek

britt

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hejsan!
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen. Min favorit blev den stora, vita, hängande ängeln med en kristall. Självklart länkar jag oxå.
Kram,
Regina

Lisas torp sa...

Självklart vill jag vara med ! TACk för påminnelsen!

Jo, jag har sett dem i verkligheten på trädgårdsmässan! Hon gör underbara saker!

Jag tyckte nog allra bäst om de enkla hjärtana med en genomskinlig "droppe" - på pinnar att ha i trädgården! Ja, det var inte lätt att välja - så mycket fint där var!
Änglarna som lottas ut är självklart jättefina också, och jag skulle bli jätteglad om jag vann en!
Jag länkar dej!
Tack för titten hos mej!
Kram
Lisa

mysiga heestrand sa...

Hej Lotta!
Jag har varit inne flera gånger på
Trådspiras sida och tittat på hennes konsverk. Det är jättesvårt att välja ett, alla är så fina, men det lutar ändå åt det grå hjärtat med "Carpe Diem" och en liten sten i ett av hålen.
Tack för hälsningen
Kram Marita i Heestrand

Birgitta sa...

Det är klart jag vill vara med och jag väljer en ängel på stativ, de är ju så fina och sedan länkar jag till dej förstås, dubbel chans tackar man inte nej till.

Ja du, mina sålådor de växer och knakar, men inte tack vare mej, utan maken är en sån idog varelse och har börjat med odlingen nu och har fullt med ruccola, sallad, basilika i sina lådor och i slutet av månaden så ska tomatfröna i jorden. Jag bara tackar och tar emot, för mej har inte den stora lusten till plantering vaknat än, den brukar komma i mitten av mars sådär, kanske för att jag är född vid den tiden.

Men jag drömmer om min trädgård och hur den kommer att bli i sommar, det ska bli spännande, jag gillar att skapa och inreda i trädgården och maken gillar sin värld i växthuset, tur att man är olika. Men vi samsas gott både ute och inne och planerar ihop. Jag pekar och maken gräver, hihi.

Kramar och ha det gott. Birgitta

AnnCharlotte sa...

Hej...jag vill vara med.
Inte är det lätt att välja...men jag tycker mycket om lökspirorna ;)....och vallmo....och....du ser...men lök i första hand.
Jag länkar till tävlingen såklart.

Lenemora sa...

Koselig at du vil være med i trekningen hos meg!
Klart det teller at du følger meg, selv om det er litt hemmelig, ha, ha

Ha en fin uke!

Klem Lenemora

Huset vid ån sa...

Kikar in o tackar för titten....Hoppas att du haft en bra dag! Idag har det blivit en sväng till skogen med vovven, fick faktiskt med mig lite vårigt blåbärsris hem också! Så imorron blir det att köpa en bukett tulpaner! onsdagskramar Therese

C. Tvillingmamma sa...

Vilket flyt jag har då...här halkar man in på en ny blogg och möts av otrligt häftig utlottning :)

Jag vill självfallet vinna!
Jag måste säga att änglarna som är med i utlottningen är nog favoriterna,allt annat skulle jag kunna ge mig på själv i trådslöjd... Så otroligt mycket inspiration jag fick!

En annan klar fovvo var LÖK i Copper med aubergine pärlor

Nu ska jag kika vidare här :)

Märta sa...

Det var verkligen svårt att välja. Fast till slut bestämde jag mig för Krollilja. Vi har massor av just krolliljor i vår trädgård så det skulle vara passande att ha en sådan här.
Jag vill gärna vara med i din utlottning för en ängel skulle vara mycket fint att få vinna. Jag länkar på min blogg.
Nu hoppas jag på tur!
Märta

Mycket annat & lite betong sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mycket annat & lite betong sa...

Hej!
Vad kul. Jag vill gärna vara med i utlottningen av änlarna. Det var svårt att välja bland allt fint, men jag fastnade för JORDEN RUNT till sist.
Hälsningar Agneta

Unknown sa...

Hej!
Va roligt!En tävling med vackra pris från Trådspira. Jag älskar hennes saker!!
Ja, det är jättesvårt att välja men eftersom jag älskar allt som glittrar mycket så får det bli "Vallmo"!
Jag länkar med bilden i min blogg.
Ha det riktigt gott och en skön helg när den kommer!
/Kram Karin

Agneta sa...

Det finns vackra saker hos Trådspira så det är svårt att välja men jag gillar tulpaner och änglar är alltid fint.
Jag ska länka från min blogg där jag just nu har en ett-årstävling.

Ninne sa...

Änglarna var ju underbara o Hjärtan. Jag tror hjärtan kommer 1a, men ALLA var underbara. Har inte hittat din blogg förrän nu , men jag vill följa dej
Gärna med på utlottning. KRam Ninne

Ninne sa...

Länkar naturligtvis
Ninne

Anonym sa...

Hej!
Vad mycket fina saker..inte lätt att välja något! Men jag fastnade för Jorden runt, den var så söt med alla pärlor.
Sköt om dig
Britt

Anonym sa...

Jag fastnade för den underbara Vallmon! Oj, så snygg :)

Trevlig Helg!

Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

Millan sa...

Åh så fina änglar, och allt på hennes hemsida är jättefint. Förutom änglarna så tyckte jag nog mest om hennes spira som hette kroll lilja.
Jag länkar på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

färgtrappan sa...

Hej, nu hittade jag hit :) och jag vill gärna vara med i din utlottning. Det var mångra vackra saker, men en ljusbärare i trädgården fastnade i mitt hjärta...
Jag länkar förstås från mig också.
Ha en fortsatt fin Alla Hjärtansdag.

bakom berget sa...

Hej! Vad roligt att jag hittade hit. Jag vill absolut vara med i din utlottning. Såå himla fina saker, men jag fastnade nog mest för hjärtat med en liten bladslinga och kärlek. Det var så fiiint!
Jag har länkat till din tävling inne hos mig. Kom och hälsa på vetja!
Ha det gott! Kram Åsa.

Gudrun sa...

Hej Lotta!
Nu har jag länkat.
Det där hjärtat med fånga dagen var väldigt fint. Ja, det fanns mycket.
Ha det gott.

SKOOGSTROLLET sa...

Ja, efter mycket grubblande på hur hemsidan egentligen var uppbyggd så hittade jag bildspelen med sortimentet. De jag fastnade för var framför allt Morgondagg och hjärtana med text såsom Carpe Diem.

Änglarna är naturligtvis också fina annars hade jag inte velat delta i tävlingen. Länkar gör jag såklart.

2ne sa...

Jeg liker best hjertene - i forskjellige varianter da jeg har dilla på hjerter :-) Linker i bloggen min også. Ønsker deg en flott helg.

Kathrine H sa...

Så mye fint!
Min favoritt er nok hjertet med ordet "Kärlek" på.

Jeg tar 2 lodd da jeg også har linket i min blogg. :o)

Ønsker deg en fortsatt riktig fin helg!

Anonym sa...

Hon har så fina saker och det är hur svårt som helst att välja vilken jag tycker bäst om, men jag väljer "Morgonljus" den är underbar!
kram L

Mot nya äventyr ! sa...

Hejsan! Oj vilken massa fina saker ! Jag blev förälskad i dom vita änglarna med en "pärla" i klänningen. Jättefina !
Varmt välkomna att titta in hos mig om ni vill !
Många hälsningar , Helen :-)

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Birgitta!
Kul att du vill tävla i vår pysselblogg. jag vill gärna vara med i din tävling, sista dagen idag...
Vad mycket fint Tråd Spira har. Jag gillar den vita hängande ängeln bäst, men vita hjärtan med Carpe Diem passar ju mig väldigt bra också.Hoppas på tur och länkar!
Kram Susanne

Blåbärs och smultronstället sa...

Jag menar Lotta naturligtvis, läste nyss Birgittas kommentar och tog fel namn..ursäkta!

Maria sa...

Oj, vad svårt och välja. Jag blev väldigt förtjust i "Jorden runt", men alla änglar, hjärtan, kattfoten, nypon, vallmo... Ohhh, alla så fina. Självklart vill jag ha två lotter och har länkat till dig. PS Ville bara säga att jag är helt såld på de vackra bilderna på is-rosorna på fönsterna. Helt otroligt vad naturen kan skapa och att du är så duktig på att fånga det. Massor med kramar från ett insnöat Skomakarställe!

Anonym sa...

Hejsan hittade din blogg med många fina saker, det är underbart att titta in lite här o där. Vill jättegärna vara med i utlottningen men har inte någon egen blogg. Änglar är ju min passion, så ängeln på pinnen tycker jag är mycke fin o skulle vara toppen att vinna.
Hälsningar
Laila

Anonym sa...

Hej!
Vilken trevlig idé att ordna tävling åt oss genom att kolla in Kristinas produkter. Visst är de underbara och ståtliga. Eftersom jag gillar skuggspel är mina nummer 1 och 2 idag Eva och Adam. Jag vet var jag skulle placera dem. Eventuellt blir ett inköp av i vår. Då skulle de hamna i Finland!
Hälsningar från andra sidan viken
Madde

Sanna sa...

Vill såklart vara med och tävla, men du hade rätt det var inte lätt att välja en favorit, men jag blev väldigt förtjust i änglarna.

Har länkat med bild, så nu är det bara att hålla tummarna.

Helena sa...

Hej Lotta! Vilka fina vinster. Inte lätt att välja EN favorit när allt är så fint men änglarna och hjärtana tycker jag väldigt mycket om. Jag länkar ikväll när jag kommer hem. Kram Helena

Ingela sa...

Hej Lotta vilka fina trädgårdssmycken, mängder av fina alster att välja mellan men ängeln är underbar!

Har länkat :-)

Ingela från Skåne som hoppas på turen!

Lillianna sa...

Jag tar 2 lotter!
Mycket svårt att välja bland alla hennes fina, men Vallmon tilltalar mig mycket!

Jag hoppas verkligen att jag har turen med mig den här gången!

http://tradgards-tankar.blogspot.com/

/Lillianna

Helena sa...

Hejsan !!

Jag vill GÄRNA vara med i denna utlottningen!!

Kan hålla med om att det fanns att välja mellan...

Men om jag vann skulle jag vilja ha Kungsljus Pro nr:ST 103 .

Håller tummarna hårt *ler*
Kram Helena

lottie.c@telia.com

Helena sa...

Hej igen!!

Glömde tala om att jag länkat i min blogg oxå:

http://lottiec.blogg.se/?tmp=27181709

Kram Helena

Klorofyllidyll sa...

Hej, ja det var svårt att välja. Helt underbara saker. Jag kunde inte bestämma mig för en sak utan väljer Carpe Diem hjärtat och LÖK i koppar med transparenta pärlor.

Jag länkar till dig. Håller tummarna att jag vinner. De var sååå fina.

MVH Petra D
www.klorofyllidyll.blogspot.com

MossHumlan sa...

Hej,
Jag är såld, inte bara på en grej utan på flera. Men eftersom man måste välja så får det bli tulpan. Den står för det vackra och det enkla - bättre än så kan det inte bli. Tack för tipset och självklart länkar jag till din blogg.
/Humlan

NeMa Design sa...

Hej hej, åhh så fina änglar....I LIKE!! Håller stora tummen för vinst denna gång! Det jag skulle välja är en vit ängel att hänga. Såååååååå fin! Länkar från min och syrrans blogg.
Ha en fin kväll! // Malin ♥♥♥

Anonym sa...

Hej!
Oj, vad svårt att bara välja èn sak!! Men det får bli "Vallmo 18, aubergine".
1 lott - sen håller jag tummarna för lite tur! ;)
Ha det så bra!
Hälsningar Nina C.

Charlotta sa...

Nu har jag länkat till tävlingen i min blogg och jag hoppas och håller tummarna för att jag ska inspirera någon mer att delta i tävlingen.
Trådspiras trädgårdssmycken är fantastiska och jag kan inte välja en favorit men väl två: tulpanen och kattassen. :) Båda lite stramare i formerna och skulle passa bra hos mig. Änglarna också förstås. :)

Merja sa...

HEJ!
Det var verkligen svårt att välja...men hjärtat i mitten blir nog min favorit:)
Är gärna med i utlottningen och länkar så klart. Jätte fina priser!!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

De va verkligen inte lätt att välja men en hängande du är min ängel är nog min favorit. Den skulle passa så bra i min mammas trädgård. Kram

Anonym sa...

Hejsan! Vilka fina saker det fanns. Jag skulle välja en ängel i rostfri tråd med brosch o transparent hjärta.
Håller tummarna!

vattendroppe5@gmail.com

MariaKF sa...

Ja, så sant, det fanns mycket vackra ting att se...
Men jag föll pladask för Tyst vindspel - större format - älskar vindspel och namnet, Tyst vindspel, skapade många tankar hos mig....
Jag vill gärna delta i utlottningen och kommer också länka till din sida!

Annas garndrömmar sa...

Jag gillade trädgårdsdekorationen SPIRA jättemycket! Och änglarna du lottar ut vill jag såklart vara med och tävla om också!

evamar sa...

Ja, oj vad svårt att välja. Favoriten är nog ändå PÅFÅGEL, stor, copper.

Jag har länkat:

http://evamar.blogg.se/2010/march/anglar-21-mars.html

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

Min favoritprodukt är KUNGSLJUS, cesium, turkos/aubergine.

Annica sa...

Den här tyckte jag om "OVAL FORM med hjärtan, grafit" verkligen fin.. :D


bloodsband@live.se

Anonym sa...

åhh. tar hemskt gärna en lott såå fina änglar. men min absoluta favorit är detta fina hjärta: http://www.tradspira.se/karlek-vi-tva-grafit-p-245-c-146.aspx

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin kväll kram Lillan

care69 sa...

Jag är gärna med!
Nästan omöjligt att bara välja en sak, men det får bli: VIND & VATTEN cesium
http://www.tradspira.se/vind--vatten-cesium-p-171.aspx

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/03/21-mars-vinn-anglar.html

Mamma Mia sa...

jag tycker mycket om änglar så förtjusande vackra..

Carpe diem-hjärta är också fint jag väljer det--

på tal om änglar jag har minst två som tittar på mig..min mor drunknade när jag var 9 år jag hittade henne, samt min systers lilla dotter som dog vid 1,5 år ålder i en muskelsjukdom... de tittar ner på oss och är våra skyddsänglar...så änglar finns

Linda sa...

vill gärna vara med och tävla och min favorit är PÅFÅGEL, stor, copper.

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/march/vinn-anglar.html

Håller tummarna
Kram Linda

Seascape sa...

Å så mye fint hun har, også for hage også. Englene var bare utrolig fine. Ellers var det mye annet fint hos henne, men valget mitt falt på ALLIUM 38, copper turkos. Et smykke i hagen, syntes jeg om den.

Jeg er gjerne med på din utloddning, har også linket.

Ha en super fin dag.
Nå skal jeg titte videre i bloggen din.
Klem

Fia sa...

Ja det var svårt att välja, men det får bli OVAL FORM MED HJÄRTAN. Och länkar till dig det gör jag med.
Fia

Monica sa...

Hej!
Visst inte att det fanns så underbara prydnader till trädgården och svårt att välja var det verkligen. Älskar änglar, men detdär hjärtat Morgonljus väljer jag som min favorit.
Länkar på min blogg och deltar med två lotter.
Kramar Monica

AnnA sa...

Godkväll Lotta!
Jag har länkat till din tävling här:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/03/blooming-friday-galantofili.html
Välkommen in på en titt!
Änglarna är förtjusande hos Trådspira, liksom solsnurran och kroll-liljorna.
Trevlig helg på dig!
hälsn
AnnA

Unknown sa...

very nice,I would like to participate... good weekend,sabrinaesse

Maria Berg sa...

Tycker bäst om PÅFÅGEL, liten, cesium, turkos, helt underbar och jag som både är trädgårdtokig och fågeltik. MB


Vill gärna var med på utlottning.

Mamma Mia sa...

jag gillar alla änglar för änglar finns jag har två hemma, som vakar över oss. sedan har jag tre barn de är också minna änglar som jag alltid oroar mig för , men så är livet..hjärtat carpe diem är också himla vackert

Anonym sa...

Upptäckte denna tävling av en slump. Vilken tur att jag såg din tävling och får vara med. Trådspiras änglar är mina favoriter och då speciellt den stora vita ängeln med ett glasfat där man kan sätta ett blockljus på. Har precis köpt en sådan till en jobbarkompis som fyllt 50 år och den är helt underbar. I butiken i Mora finns flera jättefina änglar och saker från trådspira. Kan varmt rekommendera att åka dit och titta.

Kram Ann-Louise

E-B sa...

ja, det var verkligen svårt att välja, men gillade KROLL LILJA bäst

är med o tävlar med två lotter, har länkat