torsdag 18 juni 2009

Jag har fått en award!

Jag har fått en award av två gulliga tjejer. Zara med bloggen House of Chandeliers och AnnaMaria med bloggen Ett rött monogram! Dessa gulliga, omtänksamma, fiffiga, modiga, kreativa, skapar-vackra-ting-tjejer, får naturligtvis tillbaka awarden och alla andra awarder som finns där ute! De är båda värda dem.

Sedan ger jag den vidare till alla tuffa, kreativa, gulliga, glada och omtänksamma personer där ute i cyberspace...men mest till dessa tjejer som gör mig glad, inspirerad, lycklig över alla snälla inlägg som ni skriver hos mig. Ni bidrar till min tro på att det finns gott i världen! (Det är ingen rangordning i detta!)


Önskar er alla en GLAD MIDSOMMAR! Minns att ovan molnen lyser solen! Alltid!

16 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

HiHi visst är det lite Oscars-gala över detta..Men man blir ju såklart jätteglad, du är värd alla Awarder i världen också. Nu har det börjat regna, det är 5:e torsdagen på rad. Vet det för jag är ledig idag. Ha det gott och Glad Midsommar igen
Kramis vännen AnnaMaria

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Jag tackar och bockar!
Ja, lite Oscarsgala som AnnaMaria skriver!
Skall försöka skriva lite innan midsommar men det är konstigt just nu småspringer tiden lite för fort!
Midsommarkram
Carin

Birgitta sa...

Grattis till awarden och tack för att du delar med dej av den till mej. Roligt att få vara med på din Oscarsgala. Det är jätteroligt att du uppskattar mej och min blogg. Du vet, att jag alltid läser och uppskattar allt du skriver.
Därför finns det något till dej hos mej att hämta.
Ha en riktigt skön MIDSOMMAR nu.
Kramisar från Birgitta

Huset vid ån sa...

Grattis Awarden! Och Tack för att du tänkte på mig....Vad glad jag blir min vän! Du är såå snäll....O verkar vara en sån fin o omtänksam människa! Jag vill önska dig en riktigt Trevlig MidsommarHelg med dina nära o kära! Många Kramar Therese

Uttan sa...

Men vad glad jag blir när jag tittar in hos Dej.
Tack snälla för Awarden!!!!
Och så blev jag sååå glad när jag såg att Du vunnit den fina Trådspiran.Grattis!!!den kommer att passa bra i din vackra trädgård.
Trevlig Midsomar!
Kramar!

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en riktigt fin midsommar, goa du.
:)
Kram Lallis

Tina sa...

Hej du fina vän!!
Jag ville bara önska dig en härlig Midsommar!!
Må gott & va rädd om dig!!
Kram från Tina

Lallis - liv och leverne sa...

Kikar bara in till dig och önskar en fortsatt fin helg
Kram Lallis

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Lotta.
Tack själv, hoppas ni har det fint, vi har blandat väder, och massor av vildblommor, just nu i Norrbotten så exploderar blomningen, det måste ju gå fort så allting hinner blomma, sätta frön, innan vintern, och våra ljusa nätter bidrar till allt detta.
Ha det så jättebra.
Stoooooooor kram till dig, från
mig,Zara

Birgitta sa...

Hej Lotta!
Titta in hos mej. Jag har något till dej där.
Kramis Birgitta

Huset vid ån sa...

Ville bara titta in o önska dig en solig o skön vecka! Många Kramar Therese

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Hoppas allt är bra i värmen...Håller ni på och rödfärgar huset? Jag är lite "sugen" på svart färg också....Jag har en gammal guldspegel som jag skulle kunna tänka mig att spraya svart! det kan vara kul att ha någon annan färg en bara vitt! Ha de gott i det vackra vädret! Soliga Kramar Therese

Vit som snö sa...

Du är ju bara för gullig! Tack!
Man blir såå glad att någon tänker sådär speciellt på en, eller hur?!
Nu börjar det äntligen lugna sej o huset är tomt på gäster så jag har lite bloggtid o övrig tid förbereder jag för vår Västkusttripp. Vi blir borta 3 veckor o jag kommer att ta bloggpaus då o bara rå om familjen!
Önskar dej en fortsatt härlig sommar. Vi hörs!
Kram Cilla

MiaMaria sa...

Hejsan Lotta!

Kikar in för att önska dig en skön sommar//MiaMaria

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Lotta.
Hoppas allting är jättebra, det blir inte att blogga så mycket nu, när naturen ska insupas för njutning.
Ha det så jättebra.
Kram Zara

Uttan sa...

Sänder en lite sommar hälsning!
Hoppas allt är bra i värmen!
Kramar!